loading...
قطعات دیجیتالی
وسن بازدید : 21 چهارشنبه 25 تیر 1399 نظرات (0)

لپ تاپ استوک چیست?

 

مسئله بعدی هزینه بسیار به صرفه تبلت ها می باشد. هزینه ها را باید هزینه خریداری و هزینه نگهداری در نظر بگیریم که در خصوص تلفن های همراه با همان مشخصاتی که رایانه های دستی دارند هزینه خریداریر تمام شرکت های بزرگ چیزی تحت عنوان چرخه جایگزینی اغلام فرسوده وجود دارد به این معنی که هر سال ۳۳ درصد از ارزش کالا مورد استفاده کم میشود در نتحیه در سال سوم ۹۹ درصد از ارزش آن ۱۵۰ لپ تاپ کاسته میشود این شرکت ها برای تداوم تولید سازنده اقلام و همچنین بروزرسانی اقلام فرد مورد نیاز کارمندان خود هر ساله یکبار سفارش جدید به شرکت تولید کننده می دهد. با این اوصاف با فرض کارکرده بودن ۱۰۰ لپ تاپ در ابتدا و ۵۰ لپ تاپ انبار شده ( فرض بر اینکه مورد استفاده قرار نگیرد) تعداد ۱۵۰ لپ تاپ برای فروش وجود خواهد داشت و طبق روال فرایند فروش به کشور های جهان سوم وارد کشور ما میشود که باز هم در این مورد ۱۰۰ لپ تاپ استفاده شده و ۵۰۰ لپ تاپ در حد اکبند در ایران فروخته خواهد شد.برای خرید لپ تاپ استوک کلیک کنید.


البته تمام سعی مجموعه طاها استوک این است 

  • از بین این ۱۵۰ لپتاپ فرضی با الویت ۵۰ عدد کارنکرده
  • تمیز ترین موارد برای تامیین و فروش به عزیزان هموطن است
  • ما مفتخر هستیم تا بهترین محصولات را برای شما جمع آوری کنیم
  • و با ضمانت ۷ روزه تعویض و ۲ ماه گارانتی رایگان خدمتون تقدیم
  • کنیم.فروشگاه یدک خواجه انباری برای دپوی محصولات بارگذاری

شده دراین بخش ندارد تا شما مشتری عزیز امکان خرید و دریافت آنی سفارشات خود را داشته باشید. پروسه زمانی دریافت قطعه خریداری شده دربخش لوازم استوک از زمان ثبت سفارش و واریز وجه اولیه تا زمان دریافت در شهرمقصد یک پروسه سه الی چهار هفته ای است که شامل سه مرحله اصلی : خرید درکشور مبدا ، ترخیص از گمرک کشور و ارسال بار به شهر مقصد می باشد

درخصوص زمان تحویل کالا چون کالاها وارداتی بوده و ارسال آنها منوط به تامین شرایط گمرکی وسایر قوانین و شرایط کشور مبدا است نمی توان تاریخ دقیق و قطعی تحویل کالا را اعلام نمود و به همین دلیل مسئولیتی نیز متوجه فروشگاه یدک خواجه درقبال تاخیر درتحویل نیست اگرچه طبق سابقه وبه پشتوانه تخصص و تعهد یدک خواجه عموما تحویل کالا درهمان محدوده مدت تعیین شده صورت می پذیرد.


لپ تاپ استوکچه خوبی هایی دارد؟


لپ تاپ استوک در یک تعریف ساده  به لپ تاپ های دست دوم کشور های اروپایی گفته میشود.

دلیل محبوبیت لپ تاپ استوک


دلیل محبوبیت لپ تاپ های استوک این است که این لپ تاپ ها نسبت به سایر نمونه های موجود در داخل ایران ازکیفیت ساخت به مراتب بالاتری برخوردار هستند زیرا فرآیند ساخت آنها کاملا به سفارش کشور های اروپایی که استاندارد های سختی برای محصولات خود در نظر میگیرند انجام شده است.



دسته بندی ظاهری


دسته بندی را بر اساس ظاهر آنها که نشان دهنده میزان کارکردشان میباشد دسته بندی یا گرید بندی میکنند .
در این گرید بندی ها از  اعداد انگلیسی استفاده شده است که در سه گروه A,B,C گرید بندی میشوند .گرید A لپ تاپ های بسیار کم کار و تمیز میباشند و گرید B لپ تاپ های بازیافتی و تعمیری هستندو گرید C به لپ تاپ های اوراقی گفته میشود.کلا با این اوضاع اقتصادی که خیلی از دوستان برای ما ایجاد کردن خرید لپ تاپ نو رو پیشنهاد نمیکنم!

الان یکم بحث تخصصی میشه:

در حال حاضر با ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در سایت دوست و همسایه دی...کالا میشه یه لپ تاپ با cpu celeron رم ۲ گیگ و هارد ۵۰۰ گیگ خرید :/در نتیجه این شرکت ها تمام تجهیزات قدیمی را برای فروش به مزایده میذارن. شرکت هایی مثل شرکت ما و سایر همکارامون از طریق رابط اون تجهیزات رو به مناسبترین قیمت خریداری میکنیم. یه مقدار زمان میبره تا به دستمون برسن. بعد از اینکه لپ تاپ و کیس ها رسید نوبت به تست اونها میرسه . تیم فنی کارهای لازم از جمله تست مانیتور،هارد، رم ، مادربورد، سی پی یو، نصب درایور و تست نرم افزار را انجام میده و برای اطمینان از کیفیت این پروسه دو هفته طول میکشه.


چرا لپ تاپ استوک؟


جوابش سادست. شما می تونید با هزینه کمتر محصولی که میخواید را بخرید. مثلا اگه قرار باشه یک لپ تاپ با پردازنده I7 و رم 16 و هارد 500 با گرافیک اینتل ده میلیون قیمت داشته باشه ، شما میتونید با 6 میلیون استوک اون رو بخرید. البته این مقایسه برای انواع لپ تاپ و لوازم کامپیوتری صدق میکنه.شاید علت دیگه ای که میشه برای خرید لپ تاپ های استوک آورد ، تنوع اونهاست.از انواع لپ تاپ های نظامی ضد آب و اسید گرفته لپ تاپ های سبک اداری تا لپ تاپ های صنعتی با پورت های(درگاه)  متفاوت.کالاهای استوک بر مبنای سلامت فیزیکی به چند رده تقسیم میشن.  گرید A++ و گرید A+ و گرید Aلپ تاپ استوک با گرید A++ بسیار تمیز است و هیچ گونه خط و خشی ندارد. این گرید رو به  openbox هم میشناسن. این ها لپ تتاپ هایی هستن که پشت ویترین های مغازه و فروشگاه ها برای ارائه و نمایش محصول استفاده میشن.
سلروم یعنی پایین ترین حد cpu :/ رم ۲ یعنی هنگ :/

حالا وقتی من انقدر یعنی ۴ میلیون پول دارم بهتر نیست برم یه لپ تاپ استوک بخریم که هم میدونم دست یه اروپایی بوده از اون ور ظاهرش تمیزه و از اون ور cpu i7 نسل ۳ داره و رم ۸ گیگ و هارد ۱ ترابایت :؟؟؟؟؟

حالا خوب شد خیلی خوبه که ادم یکم برسی کنه آخه کی اینو ول میکنه و با این اوضاع مورد اولی رو میخره؟؟؟



دسته اول که دسته متمول ها و مشتریان وفادار تویوتا هستند معمولا خودروهای بالاتر از عمر هفت سال سوار نمی شوند . این دسته از تویوتا سواران در طی مدتی که از خودروهای خود استفاده می کنند احیانا اگر با مشکل یا موردی در خودروی خود مواجه شوند سر از نمایندگی های با واسطه این برند درآورده و با  پرداخت مبالغ نسبتا هنگفتی خیال خود را از بابت قطعات تویوتا و اصالت کالا و خدمات روی خودروی گران قیمت شان راحت می کنند .دسته دوم:دسته دوم از مشتریان تویوتا و قطعات تویوتا طبقه متوسط این خانواده هستند که در عین ترجیحشان نسبت به اختصاص بخش زیادی از سرمایه خود به خودروی شخصی برایشان مهم است فاکتورشان درصدی هم تخفیف بخورد وبه قولی یک قرانشان دو قران شود .این مالکان به جای سپردن بی چون و چرای خودروی معیوب به نمایندگی ترجیح می دهند خودشان بالای سر ماشین و تعمیرکار باشند و هر قطعه ای که نیاز شد شخصا تهیه کرده و به دست تعمیرکار بسپارند .

ترجیح این دسته هم مثل همه مالکان تویوتا یا هر خودروی دیگری ابتدا قطعه اصلی و نو است مگر اینکه اختلاف قیمت با نمونه فیک یا دست دوم آن مبلغ قابل توجهی باشد .


دسته سوم تویوتا سواران مالکانی هستند که خودروی تویوتا منبع درآمد و وسیله کارشان است مثل تویوتاهای بارکش یا مسافرکش .اما تویوتاهای بارکش برخلاف نوع مسافرکش آن در کشور ما تویوتاهای به روز برای این کار مثل هایلوکس نیستند بلکه وانت هایی قدیمی و عموما از رده خارج مربوط به دهه های گذشته این برند می باشند که امروزه برای بارکشی و حمل و نقل از آن استفاده می شود .
در واقع قیمت بالای وانت های جدید تویوتا و عدم تناسب هزینه با درآمد در امور حمل و نقل اینچنیینی در کشورهایی مثل کشور ما به صاحبان این مشاغل اجازه استفاده از خودروهای به روزتر تویوتا را نمی دهد .طبیعی است که مالکین این خودروها برای قطعات ریز و درشت خود باید به دنبال لوازم استوک تویوتا باشند چون لوازم یدکی نو این مدلها دیگر در بازار موجود نمی باشد مگر اینکه قطعه مذکور در خودروهای جدید تویوتا مجددا استفاده شده باشد .https://www.facebook.com/hoosh.mand.18

دسته بندی فرعی A+ و A++  هم وجود دارد که نشان دهنده ی کارکرد بسیار کم محصول میباشد.

  • آیا لپ تاپ استوک یعنی لپ تاپی که تعمیر شده؟

  • این سوالی است که بسیاری از کاربران قبل از خرید  در ذهنشان ایجاد میشود.

    باید گفت که  مانند هرکالای دست دوم دیگری احتمال این را دارد که تعمیر
  • شده باشد . بهترین راه برای اطمینان از این موضوع بهتر است از فروشگاه معتبر
  • و با سابقه که کیفیت محصول را ضمانت میکنند خرید نمایید.

    راه دیگر برای تشخیص این موضوع توجه به گرید بندی محصول میباشد ل
  • پ تاپ های گرید A و A+ معمولا با توجه به کارکرد کم آنها میتوان گفت که بدون مشکل هستند.

 بیشتری باید صرف نمود. همچنین تجهیزات سخت افزاری تبلت ها نسبت به اندازه و کارایی که دارند، به نسبت تلفن همراه بسیار مقرون به صرفه می باشد. در نظر بگیرید که یک صفحه نمایش لمسی حرارتی تبلت با اندازه 7 اینچ شاید هم قیمت یک صفحه نمایش لمسی حرارتی 2 اینچی تلفن همراه باشد و این تفاوت قیمت به دلیل تراکم سنسورهای حرارتی در صفحات نمایش می باشد. پس در واقع رایانه های دستی هزینه های کمتری نسبت به تلفن همراه دارند. اما برخی افراد بنا به نیازهای خود که تبلت ها فضای زیادی را در دست یا در جیب افراد اشغال می نمایند، از موبایل استفاده می نمایند و این امر هیچ اختلالی در انجام کارهای آنها به وجود نخواهد آورد. یک تبلت در دست افراد یا در جیب آنها فضای زیادی را اشغال می نماید که شاید برای برخی افراد ناخوشایند به نظر آید.برای سرویس لپ تاپ کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 161
  • بازدید کلی : 357